piątek, 7 grudnia 2012

Wiem, miałem dodać nową notkę, ale ostatnio bardzo dużo się dzieje... I poprostu nie mam kiedy.
Przepraszam..
Muszę ogarnąć kilka spraw.
I dojść do siebie po pobycie w szpitalu.
Tsaa... Byłem w szpitalu kilka razy..
I miałem kilka głupich akcji xD
Np.
Wchodzę do łazienki i zamykam za sobą drzwi. Kilka metrów odemnie stoji jakiś 70 letni dziadek i sie myje. Patrzy na mnie i myje sobie ( if you know). A ja wybiegam z łazienki i dre sie jak pojebany 'To sie na mnie patrzy!'
Heheh  mina pielęgniarek bezcenna xD
...

Dzieliłem pokój z takim 17-sto latkiem. Mrrrr. Był bardzo fajny... I myślę , że słodki x3
Słodko wyglądał jak się rumienił x33
No i.... Zostaliśmy opierdoleni za to, że za głośno byliśmy. Lol x3
Nie dziwie się w sumie x33
Za głośne były nasze jęki x33
Dobraa. Ale cicho xd.
Hehe. Mam humor teraz  może skończę trzeci rozdział i jak zdadzę to go dodam do godziny 18 x3

A teraz...
Paaaa x33

2 komentarze:

dziwka samotności. pisze...

Czasami mnie rozpierdalasz XD ;3

MaciekEmox3 pisze...

why ? xD