sobota, 22 grudnia 2012

...

Więc... Pozmieniałem to i owo na blogu, bo... Notki były za krótkie, mam nadzieję, że teraz mogą być. Jutro dokończę rozdział piąty...
Wesołych Świąt wam życzę x3

Chciałbym przeprosić za to co zrobiłem ( tak to do was, bo wiem , że czytacie co piszę tutaj ) . Klaudia... Nie gniewaj się na mnie... To była... Chwila słabości... Wybacz..

Karoru... Jesteś dla mnie jak brat. Przepraszam, że Cię zawiodłem... Mam nadzieję, że mi wybaczysz... Zrobiłem głupstwo, to się już nie powtórzy...

Schitzoo... Przepraszam..

4 komentarze:

Mysza1593 pisze...

Nie potrafiłbym ci nie wybaczyć,jesteś dla mnie jak brat :3 Pięknie ci wychodzi pisanie,nie przestawaj ^^

Mysza1593 pisze...

Masz niezwykły talent do oisów,niemal widziałem tego okaleczonego chłopca...podoba mi się coraz bardziej.

MaciekEmox3 pisze...

Dziękuję za miłe słowa. Dobrze, nie przestanę pisać

MaciekEmox3 pisze...

Ty też jesteś dla mnie jak brat.. x3