sobota, 20 kwietnia 2013

Nie potrafię opisać tego, co czuję do
Ciebie...
Brakuje mi słów by opisać to uczucie..
Tak cholerne mocne..
Dające mi znowu wiarę w szczęście..
Szczęście...
W które tak trudno było mi uwierzyć..

Tęsknię za Tobą..
Za Twoim głosem..
Śmiechem..
Za tym, jak mówisz mi co do mnie
czujesz..
Albo jak udajesz..że nie słyszysz gdy
mówię , że Cię kocham i każesz mi
powtarzać..

Od przebudzenia...
Myślę tylko o Tobie..
Odliczam minuty do kolejnej rozmowy..
Zajmujesz moje myśli..
Wszystko inne nie ma znaczenia..
Bo jesteś Ty..
Nikogo innego do szczęścia nie
potrzebuje..
Sprawiasz, że moje serce mocniej bije...
A usta wykrzywiają się w uśmiechu..

Zmieniłem się dzięki Tobie..
Na lepsze..
Tak jak kiedyś chciałem się zabić..
Tak teraz chcę żyć..

Teraz.. Nie wyobrażam sobie życia bez
Ciebie..
Nie wiem, czy potrafiłbym zyc, z
myślą...
Że nie byłoby Cię wśród żywych..
Z żalu bym umarł..

Oddaje Ci mą duszę, a z nią moje
serce..
Jeżeli kiedyś odejdziesz... Zabierzesz je
ze sobą..
Bo nie wyobrażam sobie życia bez
Ciebie..

Ktoś... Zapytał mnie 'jak bym chciał
żyć?'
Nie ważne jak..
Ani gdzie..
Byle by z Tobą..
Na zawsze..
Chciałbym już do końca być z Tobą..
Móc patrzeć Ci w oczy..
Całować  cię..
Przytulać się do Ciebie..
Mówić Ci jak bardzo Cię kocham..
Mówić, Ci to wszystko, czego teraz nie potrafie..
Zasypiać...
I budzić się przy Tobie...
A potem...
Po wielu latach..
Umrzeć..
Przy Tobie..
W Twoich ramionach..
I ostatni raz powiedzieć Ci co czuję...
Te ostatnie dwa słowa..
Kocham Cie..
A potem zasnąć na wieki..

2 komentarze:

jjangjjangboy pisze...

no. to teraz moge spokojnie egzystować z myślą, że twoja wena powróciła, a twórczość znów powalać mnie będzie. tak finezyjnie napisać o uczuciach to niełatwa sprawa, ale ty masz do tego smykałkę.. kocham jak piszesz. jak tylko bedę miała chwilę wytchnienia to założę bloga z oneshotami w calości poświęconego uczuciom. dzięki tobie znowu piszę i w sumie to żyję... taa.. nie ważne. piękne.. czekam na więcej.
Shin~

MaciekEmox3 pisze...

Hej Shin~
Tęskniłem za Tobą..
ja.. pisalem to prosto z serca.. to czuje..
jak..zalozysz bloga to wyslij mi adres na gg.. ok?