środa, 17 kwietnia 2013

Do Kogoś, bardzo dla mnie ważnego..

Kochanie..
Dziękuję Ci, że jesteś przy mnie..
Mimo dzielących nas kilometrów..
Że pomogłeś uwierzyć w siebie..

Pomogłeś mi, wtedy, kiedy najbardziej potrzebowałem pomocy..
Niby to nic takiego..
Taka zwyczajna rozmowa..
Ale..
Bardzo wiele dla mnie znaczy..
I będzie znaczyć..
Poprawiłeś mi wtedy humor..
Mimo, że nie musiałeś..
Nie musiałeś ze mną wtedy rozmawiać..
A jednak sam to zaproponowałeś..
Dziękuję Ci za to...
Za to, że jesteś..
Za to, że mnie kochasz..
Za to, że mnie akceptujesz..
Za to, że poprostu przy mnie jesteś..

Proszę..
Nie bądź na mnie zły..
Za to co dzisiaj zrobiłem..
Za błędy, które popełniam..

Żałuję, że Cię zdenerwowałem..
Że Cię czasem pewnie ranie..
Nie będę już Cię ranił..
Chcę, żebyś był szczęśliwy..
Zrobię wszystko..
Dla Ciebie..
Zmienię się..
Stanę się lepszy..
Obiecuję..

Skarbie..
Dla mnie...
Jesteś idealny..
Uwielbiam z Tobą rozmawiać..
I niedługo znowu zadzwonię..
Powiem Ci wtedy coś ważnego..
Takie dwa słowa..
Zarezerwowane dla kogoś specjalnego...
Bliskiego mojemu sercu..
Określające to, co do Ciebie czuję..
Kocham Cię..
Tak bardzo..
Naprawdę..

9 komentarzy:

Unknown pisze...

O masakra , ale śliczne , aż mi się płakać zachciało...♥

MaciekEmox3 pisze...

Czemu ?
ja..ja tak czuje...
i jestem zly na siebie...bo...za bardzo sie wstydze... by mu to powiedziec.. a..tak bardzo chce..

MaciekEmox3 pisze...

ja...jak to pisałem.. to płakałem...
teraz tez..bo jestem taki..że nie potrafie powiedziec mu, tego co czuje.. Dla innych, łatwo jest wypowiedzieć te dwa slowa.. mówią je do siebie ciągle.. a ja.. nie potrafię.. boję sie.. wiem, dziwny jestem..

Unknown pisze...

Wiesz , mam taką samą sytuację co ty...Też się strasznie wstydzę mu to powiedzieć . x.x A On ma kogoś i...Wiesz...

MaciekEmox3 pisze...

Wiem jak to jest.. za wiele osob..mnie zranilo po tym, jak dowiedzieli sie co czuje do nich.. i..boje sie powiedziec o swoich uczuciach Jemu.. on wie... co do niego czuje.. a ja.. chcialbym mu to powiedziec.. ale no wlasnie..

MaciekEmox3 pisze...

Oscar, czemu fejkujesz Martina?! wez kurwa ogarnij sie i zmien to zdj.. bo to nie Ty na nim jestes. Myslales, ze nikt sie nie zorientuje? Tak sie sklada, ze ja znam Martina.. i Na twoim Avku jest JEGO zdjęcie.

Anonimowy pisze...

czemu masz mnie na avku? ;-;

Anonimowy pisze...

Świetne jak zawsze :) Po prostu piękne, brak słów <3

Shikamaru32126 pisze...

Pięknie to napisałeś! Jest w tym tylu uczuć, aż zazdroszczę osobie dla której to jest ;)